cheapingchip contests homepage


cheapingchip contests homepage

Για να μαθαίνεις  τα νέα νωρίς, εγράψου στο μηνιαίο newsletter

Πληροφορίες για τον χρήστη και τον παίχτη


Περιεχόμενα

Χρήστης και Παίχτης:
1. Τι χρειάζεται
2. Τι δεν χρειάζεται
3. Τι προτείνουμε
4. Γιατί υπάρχει η πιστοποίηση χρήστη;
5. Ποιά η διαφορά χρήστη και παίχτη;

Γενικά :
6. Πως βγάζουμε χρήματα;
7. Διευκρινίσεις για τις έρευνες
8. Διευκρινίσεις για τις διαφημίσεις, τα στατιστικά και τα cookies
9. Γιατί Google;

10. ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ

Εννοιολόγιο :
1. Συλλογή
2. Κύκλοι
3. Διαγωνισμός
4. Ειδικοί όροι διαγωνισμών
5. Διαγωνισμός τύπου Mailchimp και διαγωνισμός τύπου συναγωνισμού
6. Κληρώσεις
7. Διαγωνισμοί χωρίς κλήρωση (συναγωνισμοί)
8. Πιστοποίηση χρήστη
9. Φόρμα newsletter
10. Facebook
11. Κρυφές πόρτες
12. Μυστικές σελίδες
13. Παιχνίδια στο site
14. Παιχνίδια σε φυσικό χώρο

15. ΣΥΜΒΟΥΛΗ



Χρήστης και Παίχτης:


1. Τι χρειάζεται

Για να συμμετέχεις στο cheapingchip contests χρειάζεται να έχεις έναν λογαριασμό Google, και να είσαι συνδεδεμένος.

Για τα παιχνίδια σε φυσικό χώρο χρειάζεται να βρίσκεσαι στη Λάρισα, την ημέρα εκείνη..!

κορυφή

2. Τι δεν χρειάζεται

Δεν είναι αναγκαίο να μας πεις το όνομά σου (δες παρακάτω το 'Γιατί υπάρχει η πιστοποίηση χρήστη').

Δεν είναι αναγκαίο να επισκέπτεσαι το website τακτικά, ώστε να βλέπεις αν υπάρχει κάτι καινούριο. Μπορείς αν θέλεις να λαμβάνεις το newsletter για να μαθαίνεις πότε υπάρχουν νέοι διαγωνισμοί και άλλα (κρυφά) πραγματάκια στο website, και αν θέλεις μπορείς να βλέπεις στο Facebook κοινοποιήσεις μας για έκτακτα κρυφά μέρη στο website και κοινοποιήσεις με την καθοδήγηση και τις συμβουλές άλλων παιχτών.

κορυφή

3. Τι προτείνουμε

α) Προτείνουμε να διαβάσεις την πολιτική απορρήτου, ώστε να αποφασίσεις το αν θα δημιουργήσεις έναν λογαριασμό Google ειδικά για τη χρήση στο cheapingchip contests ή όχι.

β) Στη συνέχεια προτείνουμε να κάνεις εγγραφή.

γ) Και τέλος, προτείνουμε να εγγραφείς στο newsletter, ίσως βάζοντας ένα email διαφορετικό του λογαριασμού που έφτιαξες ειδικά για τη συμμετοχή στο contests. Αυτό το προτείνουμε ώστε να λαμβάνεις το newsletter στην ώρα του, καθώς ορισμένα πράγματα στο contests έχουν σειρά προτεραιότητας ή συγκεκριμένο αριθμό συμμετοχών.

Αν δεν θέλεις να λαμβάνεις το newsletter σε άλλο email, δες το πως μπορείς να κάνεις email forwarding (για το Gmail), ώστε να λαμβάνεις το newsletter στο email με το οποίο θα παίζεις, και να προωθείται αυτόματα στο email το οποίο χρησιμοποιείς (χωρίς το contests να γνωρίζει το email αυτό).

κορυφή

4. Γιατί υπάρχει η πιστοποίηση χρήστη;

Όπως θα δεις και στους όρους χρήσης, προσπαθούμε να αποφύγουμε την περίπτωση όπου κάποιος παίχτης θα ακούσει ότι ένας άλλος παίχτης κέρδισε κάτι, και θα προλάβει να εμφανιστεί πριν τον παίχτη που κέρδισε για να παραλάβει το δώρο.

Επίσης προσπαθούμε να αποθαρρύνουμε πολλαπλές συμμετοχές σε διαγωνισμούς ανά άτομο.

Έτσι, υπάρχει η πιστοποίηση χρήστη. Δες παρακάτω, στο εννοιολόγιο.

κορυφή

5. Ποιά η διαφορά χρήστη και παίχτη;

Χρήστης γίνεσαι από τον κύκλο 1, και παίχτης από τον κύκλο 3.

Δες παρακάτω, στο εννοιολόγιο.

κορυφή

Γενικά :


6. Πως βγάζουμε χρήματα;

Το cheapingchip contests δεν μεταβιβάζει σε τρίτους λίστες email, ούτε και δεδομένα των χρηστών και παιχτών.

Τα έσοδα της cheapingchip προέρχονται κυρίως από διαφημίσεις. Υπάρχουν 2 τύπων διαφημίσεις, εκείνες που βάζει η cheapingchip και εκείνες που εμφανίζονται από το Google Adsense.

Οι διαφημίσεις μας βοηθάνε να διατηρούμε το contests, και να διοργανώνουμε και δικούς μας διαγωνισμούς, κάπως μεγαλύτερης διάρκειας και μεγαλύτερου δώρου από τα κλασσικά των διαγωνισμών (τα οποία επιθυμούμε να παραμένουν σχετικά μικρά και πιο τακτικά ανά διοργανωτή).

Επίσης, η cheapingchip αποκτά έσοδα από έρευνες (surveys). Οι έρευνες δεν αποτελούνται από τις 2 μικρές ερωτήσεις κάθε διαγωνισμού, οι οποίες είναι ερωτήσεις του κάθε διοργανωτή. Αν προσκληθείς να συμμετάσχεις σε κάποια έρευνα θα καταλάβεις τι είναι.

κορυφή

7. Διευκρινίσεις για τις έρευνες

Όλες οι έρευνες αποφεύγουν να μάθουν προσωπικά στοιχεία για τον κάθε συμμετεχόμενο. Αντίθετα, αποσκοπούν να σχηματίσουν μια άποψη για τη γενική γνώμη των συμμετεχόντων προς κάποιο θέμα.

Τα αποτελέσματα των ερευνών ανακοινώνονται στους ενδιαφερόμενους για την έρευνα μόνο με τη μορφή γραφημάτων και στατιστικών. Δεν δίνονται οι απαντήσεις μια προς μια. Έτσι και δεν κοστίζει όπως μια κανονική έρευνα, παρά κάτι συγκριτικά ελάχιστο για τον ενδιαφερόμενο και τον σχηματισμό της γνώμης του.

Οι διαγωνισμοί τύπου Mailchimp είναι διαφορετική περίπτωση. Εκεί, κάθε απάντηση του συμμετεχόμενου, όπως και το email το οποίο δηλώνεται, δίνεται στον διοργανωτή. Αυτός είναι ο λόγος που η cheapingchip συμβουλεύει τον χρήστη για χρήση ενός δευτερεύοντα λογαριασμού Google (δες την πολιτική απορρήτου). Ο διοργανωτής λαμβάνει τα στοιχεία, όμως δεν αποκτά τη συγκατάθεση των συμμετεχομένων για επικοινωνία μέσω του email το οποίο έλαβε (αν συμβεί, αυτό είναι spam – πληροφορίες υπάρχουν στους όρους χρήσης στο κεφάλαιο για τους διοργανωτές).

Όλοι οι διαγωνισμοί Mailchimp αναγράφουν ότι είναι Mailchimp στην ανακοίνωση του διαγωνισμού στην αρχική σελίδα του cheapingchip contests, και έχουν χαρακτηριστικά διαφορετικό φορμά σελίδας, όπως και δεν υπάρχει συλλογή Google+ για τον συγκεκριμένο τύπο διαγωνισμού.

Διαγωνισμοί τύπου Mailchimp δεν υπάρχουν πάντα. Οι διαγωνισμοί αυτού του τύπου έχουν κάπως ή αρκετά μεγαλύτερα δώρα, και είναι μεγαλύτερης διάρκειας.

Με λίγα λόγια, το πλήθος των διαγωνισμών ΔΕΝ είναι τύπου Mailchimp.

Ο χρήστης που δεν επιθυμεί να δώσει το email του και τις άμεσες απαντήσεις του στον εκάστοτε διοργανωτή διαγωνισμού τύπου Mailchimp μπορεί απλώς να μη συμμετέχει σε διαγωνισμούς τύπου Mailchimp.

Σε κάθε περίπτωση, και αυστηρά, κανένας διοργανωτής κάθε από τους δυο τύπους διαγωνισμού δεν λαμβάνει τα ονόματα των (πιστοποιημένων) συμμετεχόντων. Παρόλα αυτά, τα ονόματα των νικητών ανακοινώνονται στον διοργανωτή ώστε να αποφευχθεί η απόκτηση/παραλαβή του δώρου από άλλον χρήστη.

κορυφή

8. Διευκρινίσεις για τις διαφημίσεις, τα στατιστικά και τα cookies

Τα στατιστικά του cheapingchip contests είναι Statcounter, και είναι δημόσια στατιστικά. Επίσης, το cheapingchip contests χρησιμοποιεί Google Analytics.

Το cheapingchip contests έχει 2 τύπων διαφημίσεις. Ο πρώτος είναι διαφημίσεις που βάζουμε εμείς, με σταθερό διαφημιστικό banner. Αυτές οι διαφημίσεις είναι αναπόφευκτο να εμφανίζονται. Ο δεύτερος είναι διαφημίσεις του Google Adsense.

Στις διαφημίσεις Google Adsense έχουμε απεπιλέξει τις επιλογές για (δες περισσότερα στην πολιτική απορρήτου):

α) - Διαφημίσεις βάσει ενδιαφέροντος - εμφάνιση διαφημίσεων βάσει των κατηγοριών ενδιαφέροντος χρήστη και αποδοχή της χρήσης πληροφοριών επίσκεψης από τον ιστότοπό μου για τη δημιουργία κατηγοριών ενδιαφέροντος.

β) - Διαφημίσεις τρίτων - χρήση πληροφοριών κοινού του διαφημιζόμενου για την προβολή πιο σχετικών διαφημίσεων στους ιστοτόπους μου.

γ) - Κοινωνικές διαφημίσεις - εμφάνιση δυνατοτήτων που σχετίζονται με την επισήμανση +1 και κοινωνικών σχολιασμών στις διαφημίσεις.

Η cheapingchip δεν χρησιμοποιεί δικά της cookies. Τα cookies τα οποία χρησιμοποιούνται είναι εκείνα που το Google χρησιμοποιεί για τις συνήθεις λειτουργίες του (περιλαμβανόμενα και τα cookies του Analytics), και τα cookies του Statcounter.

κορυφή

9. Γιατί Google;

Διαλέξαμε η εγγραφή στο contests να γίνεται με το πάτημα του +1 με συλλογή Google, ώστε μόνο ο χρήστης να είναι εκείνος που θα μπορεί να διαγραφεί, πατώντας ξανά το +1 για να σβήσει.

Το cheapingchip contests δεν κάνει διαγραφές χρηστών, και δεν μπορεί να κάνει.

Ακόμα και αν για κάποιο λόγο (λ.χ. διαπιστώθηκε ότι λες ψέμματα - όπως ψευδή στοιχεία - ή ότι με κάποιον τρόπο ‘κλέβεις’ - όπως πολλαπλές συμμετοχές ανά διαγωνισμό) ο χρήστης αποκλειστεί από ορισμένες δραστηριότητες του contests, όπως τα παιχνίδια σε φυσικό χώρο, το cheapingchip contests δεν έχει τη δυνατότητα να τον διαγράψει από χρήστη. Ο χρήστης θα συνεχίσει να μπορεί να λαμβάνει όλες τις κοινοποιήσεις προς όλους τους χρήστες (λ.χ. το που και πότε θα μοιραστεί φυλλάδιο στην πόλη).

κορυφή

10. ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ

Και να πεις ψέμματα ή να ‘κλέψεις’ (λ.χ. να γράψεις στην τύχη έναν αριθμό φυλλαδίου, ή να στείλεις κάποιο κείμενο ή φωτογραφία σε έναν διαγωνισμό κειμένου ή φωτογραφίας που δεν είναι δικό σου), δεν υπάρχει καμία νομική ή άλλη υπαιτιότητα προς την cheapingchip (δεν τρέχει κάτι, με λίγα λόγια – ίσως όμως να τρέχει με τον ιδιοκτήτη του πνευματικού αντικειμένου που χρησιμοποιείς, και αυτό δεν είναι ευθύνη της cheapingchip).

Απλώς, η cheapingchip συνήθως ζητάει να έχεις το φυλλάδιο μαζί σου, αν υπάρχει μια τέτοια προϋπόθεση σε κάποιον διαγωνισμό, όπως και υπάρχει το δικαίωμα για downgrade χρήστη. Όλοι οι χρήστες ξεκινάνε από τον κύκλο Google+ 1. Υπάρχει και κύκλος 0.

Οι κύκλοι που υπάρχουν είναι 0, 1, 2, 3 και 4. Δες τις ονομασίες τους και πληροφορίες στο εννοιολόγιο.

κορυφή


Εννοιολόγιο :


1. Συλλογή

Κάθε διαγωνισμός έχει μια συλλογή Google Plus. Δηλώνεις συμμετοχή με το +1 στην σχετική κοινοποίηση της συλλογής. Συλλογές υπάρχουν για τους διαγωνισμούς, και για την εγγραφή στο cheapingchip contests.

Οι συλλογές ορισμένων διαγωνισμών, όπως και ορισμένων δραστηριοτήτων εμφανίζονται σε συγκεκριμένους κύκλους Google+ μόνο.

κορυφή

2. Κύκλοι Google+

Κάθε χρήστης ο οποίος βρίσκεται σε έναν κύκλο, υπάρχει αυτόματα και σε όλους τους προηγούμενους.

Ο χρήστης δεν μπορεί να προστεθεί σε κάποιον κύκλο, αντίθετα η cheapingchip τον εγγράφει στους σχετικούς κύκλους ανάλογα με τις προϋποθέσεις.

Στην περίπτωση όπου ένας χρήστης επιθυμεί να είναι μόνο σε χαμηλότερο κύκλο από εκείνον που βρέθηκε, τότε υπάρχουν πληροφορίες στο newsletter για το email που θα πρέπει να σταλεί ένα σχετικό αίτημα (δες στους κανόνες τα email που χρησιμοποιεί το cheapingchip contests).

Ίσως προστεθεί ακόμα ένας κύκλος με την ολοκλήρωση του πρώτου χρόνου λειτουργίας, ένας κύκλος κάπως πιο προσωρινός από τους άλλους... και με την ανακοίνωση του διαγωνισμού της cheapingchip. Αν θέλεις να τύχει να βρεθείς και σε αυτός τον κύκλο για όσο διάστημα υπάρχει ο έκτακτος αυτός κύκλος, τότε ψάξε να βρεις και να έχεις ένα τουλάχιστον φυλλάδιο, και κράτα όσα έτυχε να έχεις μήπως σου χρειαστούν σε κάποια από τις δραστηριότητες που θα σου άρεσε να πάρεις μέρος. Αναλυτικότερα θα πούμε στο μέλλον και ανά τη δραστηριότητα.


κύκλος 0 : μρήστες  (ή μι)
Κάθε χρήστης που θέλουμε και αυτός να έρχεται στις εκδηλώσεις και τα έκτακτα γεγονότα του cheapingchip contests, όπως και αυτός να συμμετέχει σε ανοιχτές κληρώσεις και άλλους ανοιχτούς διαγωνισμούς, βρίσκεται σε αυτόν τον κύκλο.

Στην ουσία, όλοι οι χρήστες του contests βρίσκονται σε αυτόν τον κύκλο. Ο κύκλος αυτός έχει ορισμένους περιορισμούς, όπως το ότι δεν μπορεί να συμμετάσχει σε παιχνίδια φυσικού χώρου.

Για να είσαι σε αυτόν τον κύκλο μόνο, θα πρέπει να έχεις κάνει κάποια ‘λαδιά’ που την καταλάβαμε (όπως το να δηλώνεις αριθμό φυλλαδίου που δεν έχεις), ή το να κάνεις πολλαπλές ανώνυμες συμμετοχές με τον ίδιο λογαριασμό και να το συμπεράνουμε.

Δεν είμαστε σε θέση να ελέγξουμε διαδικτυακά τέτοια συμπεριφορά, απλώς θα μπορούσε να έχεις κερδίσει ένα δώρο με ένα Google name (κάθε νικητής είναι δεδομένο ότι πιστοποιείται για να παραλάβει το δώρο που κέρδισε), μετά να κερδίσεις άλλο δώρο με άλλο Google name και να αιτηθείς αλλαγή της πιστοποίησης στο άλλο Google name, ύστερα να κερδίσεις πάλι κάποιο δώρο από άλλο Google name αυτή τη φορά, και να αιτηθείς πάλι αλλαγή του ονόματος Google, και τα λοιπά... και έτσι είμαστε σε θέση να συμπεράνουμε, αν και τίποτα δεν συμβαίνει παρά μόνο ότι είσαι στον κύκλο 0.

Στην ουσία, ο κύκλος αυτός υπάρχει για να περιορίζει κακόβουλες χρήσεις, και είναι ‘τιμητικός’...

Και εκείνος που δημιουργεί λεκτικές φασαρίες με άλλους παίχτες, και που μιλάει τραγικά και χυδαία σε εμάς ή σε παίχτες ή δημόσια στους διαδικτυακούς τόπους που χρησιμοποιεί το cheapingchip contests (αν και υπάρχει η επιλογή του αποκλεισμού από το contests – δες τους όρους χρήσης σχετικά) αλλά δεν είναι υπερβολικά τραγική η κατάσταση (ώστε να μην περιορίζεται και το χιούμορ), τοποθετείται μόνο στον κύκλο 0. Ώστε και τα χαιχνίδια σε φυσικό χώρο να παραμένουν ήρεμα και ωραία.

Βίαιες συμπεριφορές αποκλείονται από το contests εξ ορισμού.


κύκλος 1 : παίντ  (ή νι)
Όλοι ξεκινάνε από τον κύκλο αυτόν, μόλις η εγγραφή τους ολοκληρωθεί.

Ο κύκλος λαμβάνει όλες τις ενημερώσεις και τις προσβάσεις σε διαγωνισμούς και παιχνίδια στο website προς ανώνυμους χρήστες.


κύκλος 2 : παίβτ  (ή βήτα)
Η πιστοποίηση χρήστη σε τοποθετεί σε αυτόν τον κύκλο.

Ο κύκλος λαμβάνει όλες τις επιπλέον ενημερώσεις και προσβάσεις σε hints, διαγωνισμούς και προσκλήσεις σε παιχνίδια σε φυσικό χώρο και στο website, για πιστοποιημένους χρήστες.


κύκλος 3 : παίγτ  (ή γάμμα)
Μόλις δηλώσεις ενδιαφέρον για παιχνίδι σε φυσικό χώρο και μπεις στη λίστα αύξουσας προτεραιότητας (ο πρώτος συμμετέχει, ο δεύτερος συμμετέχει, ..., ο τριακοστός τρίτος περιμένει το επόμενο παιχνίδι, κτλ.), μπαίνεις σε αυτή τη λίστα.

Η λίστα αυτή ενημερώνει για τα παιχνίδια σε φυσικό χώρο.

Μόλις ενημερωθείς (προσκληθείς) για ένα παιχνίδι, αν (προλάβεις να) απαντήσεις ότι δεν επιθυμείς να συμμετάσχεις, τότε παραμένεις στη λίστα για το επόμενο παιχνίδι, στη θέση 1 (ή 2, ή 3, κοκ.). Υπάρχει όριο στις φορές που μπορείς να διατηρηθείς στη λίστα αν δεν αποδεχτείς πρόσκληση για ένα παιχνίδι.

Αν δεν αποδεχτείς την πρόσκληση, τότε διατηρείσαι στη λίστα για ακόμα 1 φορά. Στην ουσία, αν δεν αποδεχτείς την πρόσκληση 2 φορές, τότε συμβαίνει το επόμενο.

Αν δεν αποδεχτείς την πρόσκληση για παιχνίδι 2 φορές, τότε διαγράφεσαι από τον κύκλο 3 (ουσιαστικά μπορείς να επανεγγραφείς, πηγαίνοντας στο τέλος της λίστας – δεν υπάρχει άλλη επίπτωση ως χρήστης).

Από τον κύκλο 3 διαγράφεσαι και αν δεν εμφανιστείς σε παιχνίδι που αποδέχτηκες την πρόσκληση, χωρίς να (προλάβεις να) ενημερώσεις μέχρι την ημερομηνία που αναγγέλεται για ακυρώσεις στην πρόσκληση.

Οι προσκλήσεις λαμβάνονται με Google Hangout (τις βλέπεις από το Gmail ή από το Hangout).


κύκλος 4 : παίχταν   (ή παιχτάρα)
Κάθε παίχτης που παρευρίσκεται σε ένα (στο πρώτο του) παιχνίδι σε φυσικό χώρο μπαίνει στον κύκλο 4. Είναι μυστικό το τι συμβαίνει στον κύκλο αυτόν, καθώς τα πράγματα είναι ρευστά.

Για παράδειγμα, υπάρχει η περίπτωση για αναγγελία στον κύκλο 4 μόνο για δωρεάν καφεδάκι σε σημείο της πόλης και συγκεκριμένη ώρα (τύπος δραστηριότητας στην οποία δεν χρειάζεται να δηλώσεις αποδοχή, απλά το μαθαίνεις και σκας...!).

κορυφή

3. Διαγωνισμός

Κάθε διαγωνισμός έχει 2 ερωτήσεις, και μπορεί να έχει και ερωτήσεις αστείου περιεχομένου από την cheapingchip. Δεν είναι υποχρεωτική η απάντηση των ερωτήσεων για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό, εκτός αν υπάρχει ειδικός όρος.

Για να δηλώσεις συμμετοχή σε κάποιον διαγωνισμό θα πρέπει να πατήσεις το +1 στη συλλογή Google του διαγωνισμού.

Μόλις το κάνεις, είσαι στη λίστα του +1 γι' αυτόν τον διαγωνισμό, παίρνεις τις ενημερώσεις με Hangout για τον διαγωνισμό αυτόν (ημερομηνία κλήρωσης, κτλ.), και το Google name σου μπαίνει στην κληρωτίδα αυτού του διαγωνισμού.

Και για να ακυρώσεις τη συμμετοχή σου, απλώς θα πρέπει να πατήσεις πάλι το +1 ώστε να σβήσει.

Δεν είναι υποχρεωτικό, και δεν υπάρχει λόγος για να πατήσεις το +1 κάποιας από τις ερωτήσεις του διαγωνισμού (παρά μόνο αν θέλεις / αν σου άρεσε η ερώτηση).

Μόλις ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός, η Google+ συλλογή του διαγράφεται και η λίστα επικοινωνίας γι'αυτόν τον διαγωνισμό παύει.

κορυφή

4. Ειδικοί όροι διαγωνισμών

Κάθε διοργανωτής διαγωνισμού έχει το δικαίωμα να βάλει ειδικούς όρους. Επίσης έχει το δικαίωμα να ανανεώσει τους ειδικούς όρους, όποια στιγμή θελήσει κατά τη διάρκεια που ο διαγωνισμός είναι ενεργός.

Ειδοποιείσαι με Hangout για όποιες αλλαγές, και αν δεν συμφωνείς μπορείς να πατήσεις πάλι το +1 στη συλλογή του διαγωνισμού, ή απλώς να δηλώσεις ότι δεν επιθυμείς να παραλάβεις το δώρο αν ειδοποιηθείς ότι κέρδισες (με απάντηση στο Hangout που σου ανακοινώνουμε ότι κέρδισες και σε ρωτάμε αν θα παραλάβεις το δώρο).

κορυφή

5. Διαγωνισμός τύπου Mailchimp και διαγωνισμός τύπου συναγωνισμού

Δες τους τύπους διαγωνισμών και πιθανούς ειδικούς όρους διαγωνισμών.

κορυφή

6. Κληρώσεις

Οι κληρώσεις γίνονται σε φυσικό χώρο. Δεν υπάρχει κλήρωση στην οποία δεν μπορείς να παρευρεθείς.

Ορισμένες φορές (αν το ζητάει ειδικός όρος του διοργανωτή) είναι υποχρεωτικό να παρευρεθείς ώστε η συμμετοχή σου να βρίσκεται μέσα στην κάλπη.

Η διαδικασία είναι απλή.
α) Όλα τα Google names των συμμετεχόντων υπάρχουν σε κόλλες Α4. Υπάρχει περίπτωση ορισμένα Google names να υπάρχουν περισσότερες από μια φορά (επιπλέον συμμετοχές ανά διαγωνισμό – τις οποίες κερδίζεις με παιχνίδια και άλλους τρόπους που θα μάθεις παίζοντας και ψάχνοντας στο contests – βοηθάει στο να τις εντοπίζεις το newsletter !)

β) Κάθε παρευρισκόμενος αν θέλει μπορεί να ελέγξει αν το όνομά του είναι στη λίστα, και αν είναι και τις σωστές φορές (λ.χ. αν είναι τις 3 φορές που περιμένει ότι θα είναι γιατί κέρδισε επιπλέον συμμετοχές). Οι κόλλες Α4 κόβονται και τα ονόματα μπαίνουν στο σακουλάκι.

γ) Ο διοργανωτής διαλέγει στην τύχη όσα χαρτάκια πρέπει, από το σακουλάκι, και ίδιο αριθμό χαρτάκια ώστε να υπάρχουν και επιλαχόντες (σε περίπτωση που κάποιος δηλώσει ότι δεν θα παραλάβει τελικά το δώρο, καθώς μπορεί να τύχει να υπάρχουν ειδικοί όροι τους οποίους τελικά αποφάσισε να μην τηρήσει/εκπληρώσει).

δ) Η cheapingchip διαλέγει και εκείνη χαρτάκια. Συνήθως διαλέγει 5, αλλά ο αριθμός ανακοινώνεται κάθε φορά με την ανακοίνωση της κλήρωσης.

Διαλέγονται χαρτάκια συνεχόμενα, και μόλις διαλεχτεί ο πρώτος ο οποίος παρευρίσκεται στην κλήρωση, τότε περνάμε στον δεύτερο από τους πέντε που θα διαλεχτούν από την cheapingchip.

Τι θα προσφερθεί σε αυτούς τους πέντε ανακοινώνεται κάθε φορά κατά την ανακοίνωση της κλήρωσης. Θα μπορούσε να είναι μια επιπλέον συμμετοχή σε κάθε διαγωνισμό του επόμενου διμήνου, ή μικροδώρα, ή συμμετοχή στον ετήσιο διαγωνισμό του cheapingchip contests ακόμα και αν δεν πληρούνται οι όροι (μέρος των όρων για τον ετήσιο διαγωνισμό είναι να έχεις τουλάχιστον ένα φυλλάδιο μαζί σου κατά την κλήρωση – για τον διαμοιρασμό των φυλλαδίων μαθαίνεις από το newsletter).

ε) Οι νικητές λαμβάνουν ένα Hangout, 1 με 3 μέρες μετά (όπως και όλες οι επικοινωνίες του cheapingchip contests γίνονται μια με τρεις μέρες μετά... ας το θυμάσαι αυτό ώστε να μην ανησυχείς που περιμένεις και ακόμα δεν έλαβες κάτι) με πληροφορίες για την απόκτηση του δώρου.

Αν κάποιος συμμετεχόμενος κερδίσει ένα δώρο, τότε δεν γίνεται να το κερδίσει και δεύτερη φορά. Αυτό ισχύει για εκείνους που έχουν περισσότερες από μια συμμετοχές σε έναν διαγωνισμό. Το ίδιο ισχύει και για τα χαρτάκια που διαλέγει η cheapingchip για τον συγκεκριμένο διαγωνισμό. Στην ουσία επιτρέπεται μόνο μια επιτυχία ανά κλήρωση.

κορυφή

7. Διαγωνισμοί χωρίς κλήρωση (συναγωνισμοί)

Στους συναγωνισμούς στέλνεις μια δημιουργία σου και ο διοργανωτής ή η cheapingchip ή οι χρήστες αποφασίζουν.

Δες τι είναι ο συναγωνισμός εδώ.

κορυφή

8. Πιστοποίηση χρήστη

Πιστοποίηση χρήστη σημαίνει να μας πεις το όνομά σου και να το συνδέσουμε (δλδ. να γνωρίζουμε ότι είσαι εσύ) με το Google name που χρησιμοποιείς για τη συμμετοχή σου στο contests.

Κάθε χρήστης που κερδίζει ένα δώρο θα πρέπει να συμβεί πιστοποίηση χρήστη για να μπορεί να το παραλάβει.

Μέχρι να κερδίσεις κάτι, δεν χρειάζεται να κάνεις πιστοποίηση. Υπάρχουν, όμως οφέλη αν θελήσεις να κάνεις.

Πληροφορίες για την πιστοποίηση χρήστη υπάρχουν εδώ.

κορυφή

9. Φόρμα newsletter

Μπορείς να κάνεις πιστοποίηση χρήστη με τη φόρμα της εγγραφής στο newsletter.

Αν έχεις ήδη κάνει εγγραφή στο newsletter, και θέλεις να κάνεις πιστοποίηση χρήστη, τότε συμπλήρωσε πάλι τη φόρμα newsletter, βάζοντας και τα υπόλοιπα στοιχεία τα οποία δεν έδωσες πριν (όπως το όνομά σου), και ακολούθησε τη διαδικασία στο mailbox σου (θα παραλάβεις ένα email για επιβεβαίωση της αλλαγής στοιχείων).

Επίσης υπάρχει η επιλογή για τροποποίηση των στοιχείων σου στο κάτω μέρος του newsletter.

Μόνο εγγραφή στο newsletter, δηλαδή χωρίς πιστοποίηση, μπορείς να κάνεις βάζοντας μόνο τα υποχρεωτικά πεδία.

Δες τη φόρμα newsletter για να καταλάβεις.

κορυφή

10. Facebook

Τι μπορείς και τι δεν πρέπει να κάνεις στο Facebook;

Μπορείς να κάνεις ότι θέλεις.

Μπορείς να πεις μια αστεία ιστορία, να τρολάρεις όσο θέλεις, και να αποκαλύψεις ότι έμαθες εμπιστευτικά από το cheapingchip contests ή από όπου αλλού.

Μπορείς να δώσεις τη λύση σου για γρίφους, να πεις που υπάρχουν μυστικές πόρτες, γενικά να ‘σφυρίξεις’ τα πάντα!

Αυτό που δεν πρέπει να κάνεις είναι το να ‘σφυρίξεις’ ότι έχεις μάθει, σε δημόσιο χώρο, πριν σιγουρευτείς ότι δεν θα σου χρησιμεύσει να το ξέρεις μόνο εσύ (ή οι ελάχιστοι που διάλεξες να το μοιραστείς μαζί τους). Και το πρέπει, σχετικό είναι... ένα παιχνίδι είναι, άλλωστε.

Επίσης θα ήταν καλό να μην πιστεύεις όλα όσα λένε άλλοι χρήστες, καθώς θα μπορούσε να μην είναι αλήθεια.

Οι δημοσιεύσεις του cheapingchip contests, παρόλο που μπορεί να περιέχουν μυστήριο, είναι πάντα αληθείς. Πότε πότε, στο Facebook θα βρεις και δικά μας hints για κρυφές πόρτες και λύσεις παιχνιδιών. Καλύτερα να λαμβάνεις το newsletter ώστε να γνωρίζεις τα περισσότερα.

κορυφή

11. Κρυφές πόρτες

Οι κρυφές πόρτες οδηγούν σε μυστικές σελίδες.

Αν διαβάσεις τους κανόνες θα δεις για τις κρυφές πόρτες.

κορυφή

12. Μυστικές σελίδες

Οι μυστικές σελίδες υπάρχουν πίσω από τις κρυφές πόρτες.

Επίσης, μυστικές σελίδες υπάρχουν στο URL που αναγράφεται στο φυλλάδιο του cheapingchip contestst. Κάθε φυλλάδιο έχει URL από 2 μυστικές σελίδες.

κορυφή

13. Παιχνίδια στο site

Τα παιχνίδια στο website κρύβονται σε μυστικές σελίδες. Αν βρεις κάποιο, θα καταλάβεις τι είναι παιχνίδι. Το newsletter βοηθάει (αν και όχι για κάθε παιχνίδι – ορισμένα για να τα παίξεις θα πρέπει να έχεις το μηνιαίο φυλλάδιο).

Συνήθως τα παιχνίδια αυτά παίζονται άνετα άμα γνωρίζεις το HOT (HintOrTip - στοιχείο ή συμβουλή).

Τα περισσότερα HOT τα βρίσκεις από το newsletter.

Ας γνωρίζεις ότι αν δεν δεις Hint ή Tip στο site, αλλά το ακούσεις από κάπου (λ.χ. Facebook), ίσως να είναι trol.

Και τα παιχνίδια φυσικού χώρου χρησιμοποιούν HOT.

κορυφή

14. Παιχνίδια σε φυσικό χώρο

Για τα παιχνίδια σε φυσικό χώρο σε προσκαλούμε.

Μπορείς να δηλώσεις επιθυμία για να παρευρεθείς σε παιχνίδι φυσικού χώρου.

Συνήθως οι παίχτες που συμμετέχουν σε κάθε παιχνίδι είναι 32. Υπάρχει, όμως, και η περίπτωση τα παιχνίδια να είναι ανοιχτά για όλους, δηλαδή να μην υπάρχει προσωπική πρόσκληση αλλά δημόσια ανακοίνωση της δραστηριότητας (τότε, απλώς βλέπεις τις προϋποθέσεις και αν θέλεις σκας..!).

Δήλωσε επιθυμία στο Facebook με μήνυμα που θα λέει ‘παιχνίδι’ και το Google name που χρησιμοποιείς, ή στο τρέχων email για τους χρήστες, το οποίο το μαθαίνεις από το newsletter, με θέμα μηνύματος που θα λέει ‘παιχνίδι’ και ως μήνυμα το Google name που χρησιμοποιείς.

Δες για τα email επικοινωνίας με το cheapingchip contests.

κορυφή

15. ΣΥΜΒΟΥΛΗ

Αν χρησιμοποιείς το cheapingchip contests, και ειδικότερα αν το χρησιμοποιείς από ένα δευτερεύοντα Google name (δευτερεύοντα λογαριασμό, και ακόμα ειδικότερα αν το χρησιμοποιείς από έναν λογαριασμό που έφτιαξες ειδικά για τη συμμετοχή στο contests – που σε ενθαρρύνουμε να χρησιμοποιήσεις και που στην περίπτωση που το κάνεις απλώς δεν υπάρχει λόγος να μην μην μας προσθέσεις), σε συμβουλεύουμε να προσθέσεις στις επαφές σου τα email που περιμένεις από το contests. Αυτά είναι το newsletter@cheapingchip.gr και το εκάστοτε μηνιαίο email για τους χρήστες (το οποίο ανανεώνεται κάθε μήνα, και αν το προσθέτεις θα μπορούσες, αν θέλεις, να διαγράφεις το προηγούμενο, καθώς δεν θα το χρησιμοποιήσουμε ξανά).

Αν υπάρχει κάτι που θα ήθελες να προστεθεί στο εννοιολόγιο (κάτι που θα ήθελες να υπάρξει μια εξήγηση, ή μια καλύτερη εξήγηση), μπορείς να κάνεις την πρότασή σου με δημοσίευση στο Facebook, ή στο τρέχων email της επικοινωνίας χρηστών.

Και οτιδήποτε θα ήθελες να ρωτήσεις μπορείς στο email της επικοινωνίας χρηστών και με δημοσίευση στο Facebook.

κορυφή

Ξεκίνα στο cheapingchip c o n t e s t s με την πολιτική απορρήτου!



Πληροφορίες για την πιστοποίηση χρήστη