cheapingchip contests homepage


cheapingchip contests homepage

Για να μαθαίνεις  τα νέα νωρίς, εγράψου στο μηνιαίο newsletter

Τύποι διαγωνισμών

Υπάρχουν 3 τύποι διαγωνισμών. Ο πρώτος είναι ο κλασικός διαγωνισμός, ο δεύτερος είναι ο διαγωνισμός (με τη χρήση της υπηρεσίας μαζικής επικοινωνίας) Mailchimp, και ο τρίτος είναι ο συναγωνισμός.

Για να συμμετάσχεις σε διαγωνισμούς θα πρέπει να έχεις κάνει εγγραφή.

Δες στη σελίδα της εγγραφής πληροφορίες για το πως θα κάνεις εγγραφή, και για το πως θα δηλώνεις συμμετοχή στους διαγωνισμούς που σου αρέσουν.



Κλασικός διαγωνισμός


Ο κλασικός διαγωνισμός είναι στην ουσία μια κλήρωση, μια λοταρία.

Για να συμμετάσχεις στον διαγωνισμό χρειάζεται απλώς να πατήσεις το +1, στη συλλογή Google+ του διαγωνισμού.

Τα δώρα είναι συνήθως μικρής αξίας.

Υπάρχει περίπτωση να υφίστανται ειδικοί όροι, οι οποίοι αν υπάρχουν αναγράφονται στη σελίδα του κάθε διαγωνισμού. Δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των ειδικών όρων που ο διοργανωτής επιθυμεί να ορίσει. Τους ειδικούς όρους θα πρέπει να τους τηρήσεις ώστε να είναι η συμμετοχή σου έγκυρη ή για να λάβεις το επιπλέον βραβείο που θέτουν.

Παραδείγματα ειδικών όρων είναι :
α) "Θα πρέπει να παρευρεθείς στην κλήρωση",
β) "Θα πρέπει να παρευρεθείς στην κλήρωση και να έχεις μαζί σου ένα κίτρινο αντικείμενο",
γ) "Θα πρέπει να είσαι πιστοποιημένος χρήστης",
δ) "Για τη χρήση/απόκτηση του δώρου θα πρέπει να αγοράσεις κάτι αξίας 5 ευρώ",
ε) "Ισχύει για τους πρώτους 200 χρήστες που θα δηλώσουν συμμετοχή",
ζ) "Θα πρέπει να παρευρεθείς στην κλήρωση και να έχεις το φυλλάδιο cheapingchip contests μαζί σου",
η) "Θα πρέπει να είσαι άνω/κάτω των 70 ετών",
θ) "Θα πρέπει να μας στείλεις ένα email με όποιο link θέλεις, αν θέλεις να λάβεις ακόμα 10 επιπλέον συμμετοχές",
ι) "Θα πρέπει να ολοκληρώσεις το παιχνίδι μας στο website μας",
κ) "Αν κάνεις like στη σελίδα μας στο Facebook θα λάβεις μια επιπλέον συμμετοχή",
λ) "Θα πρέπει να παρευρεθείς στην κλήρωση, η οποία θα φωτογραφηθεί/βιντεοσκοπείται για λόγους μετέπειτα διαφημιστικής προβολής",
μ) "Αν παρευρεθείς στην κλήρωση θα λάβεις 1 επιπλέον συμμετοχή",
ν) "Αν παρευρεθείς στην κλήρωση θα λάβεις 1 επιλέον συμμετοχή, και αν έχεις μαζί σου ένα χαρτί και ένα μολύβι/στυλό θα λάβεις τη 1 επιπλέον συμμετοχή και ακόμα 3 επιπλέον συμμετοχές",
ξ) "Αν παρευρεθείς στην κλήρωση και έχεις έναν φίλο μαζί, θα λάβεις 1 συμμετοχή και για τον φίλο σου. Αν έχετε λάβει ήδη μια συμμετοχή ως χρήστες του cheapingchip contests, τότε θα λάβετε από 1 επιπλέον συμμετοχή και οι δυο",
ο) "Αν παρευρεθείς στην κλήρωση και κάνεις 9 φίλους εκεί, μαζί με τους φίλους σου που θα έρθετε, τότε η ομάδα των 10 ατόμων θα λάβει συνολικά από 10 συμμετοχές για κάθε άτομο",
π) "Κατά την κλήρωση θα γίνει ακόμα μια κλήρωση. Αν παρευρεθείς και κληρωθείς στην πρώτη κλήρωση, για να λάβεις ακόμα 5 συμμετοχές θα πρέπει να πεις δυνατά ένα ανέκδοτο"
ρ) "Κατά την κλήρωση θα γίνει ακόμα μια κλήρωση. Αν παρευρεθείς και κληρωθείς ανάμεσα στους δέκα της πρώτης κλήρωσης, θα λάβεις ακόμα 2 επιπλέον συμμετοχές",
σ) "Κατά την κλήρωση θα γίνει ακόμα μια κλήρωση. Αν παρευρεθείς και κληρωθείς ανάμεσα στους τριάντα της πρώτης κλήρωσης, θα μπεις σε έναν μυστικό διαγωνισμό που θα σου ανακοινωθεί με hangout"
τ) "Κατά την κλήρωση θα γίνει ακόμα μια κλήρωση. Αν παρευρεθείς και κληρωθείς ανάμεσα στους πέντε της πρώτης κλήρωσης, θα λάβεις ένα δωρεάν καφεδάκι από την cheapingchip σε σημείο που θα μάθεις επιτόπου"
υ) "Αν είσαι ήδη πιστοποιημένος χρήστης και παρευρεθείς στην κλήρωση, θα μπεις σε μια μελλοντική κλήρωση για μια από τις δέκα φωτογραφικές εκτυπώσεις μεγέθους 60x100cm",
φ) "Αν παρευρεθείς στην κλήρωση και είσαι πιστοποιημένος χρήστης, ή πιστοποιήσεις τον λογαριασμό σου επιτόπου, θα μπεις σε μια επιπλεόν κλήρωση για ένα από τα τρία t-shirt με δική σου στάμπα",
χ) "Θα πρέπει να ολοκληρώσεις τα τρέχοντα παιχνίδια του φυλλαδίου".
ψ) "Θα πρέπει να παρευρεθείς στην κλήρωση και να φοράς κάτι κίτρινο. Ισχύει και αν καταφέρεις να εφαρμόσεις οτιδήποτε κίτρινο πάνω σου",
ω) "Θα πρέπει να ρωτήσεις το cheapingchip contests αν μπορείς να συμμετάσχεις, και εκείνο θα σου πει τι μπορείς να κάνεις".



Διαγωνισμός Mailchimp

Ο διαγωνισμός με τη χρήση της υπηρεσίας μαζικής επικοινωνίας Mailchimp είναι στην ουσία μια κλήρωση, μια λοταρία.

Για να συμμετάσχεις στον διαγωνισμό χρειάζεται να συμπληρώσεις τη φόρμα του διαγωνισμού και να εισέλθεις στη λίστα επικοινωνίας για τον συγκεκριμένο διαγωνισμό.

Στους διαγωνισμούς αυτού του τύπου δεν επικοινωνούμε μαζί σου με hangout, αλλά με το email που αναγράφεις στη φόρμα του διαγωνισμού. Όλες οι επικοινωνίες παύουν με την ολοκλήρωση του διαγωνισμού, και η λίστα επικοινωνίας δεν επαναχρησιμοποιείται, καθώς διαγράφεται.

Δεν είναι προϋπόθεση να είσαι πιστοποιημένος χρήστης για να συμμετάσχεις σε διαγωνισμούς αυτού του τύπου. Παρόλα αυτά, υφίσταται η περίπτωση αυτό να είναι προϋπόθεση (ειδικός όρος) για να συμμετάσχεις.

Στους διαγωνισμούς αυτού του τύπου ρωτάμε το email σου, και τις ερωτήσεις του διαγωνισμού. Όλες οι ερωτήσεις είναι υποχρεωτικό να τις απαντήσεις για να συμμετάσχεις.

Ο εκάστοτε διοργανωτής λαμβάνει την απάντησή σου, μαζί με το email σου. Ο διοργανωτής δεν έχει δικαίωμα για περεταίρω επικοινωνία μαζί σου, εκτός αυτής διαμέσου της cheapingchip και σύμφωνα με τους όρους χρήσης, διαφορετικά υφίσταται spam (δες την πολιτική απορρήτου για πληροφορίες και συμβουλές ασφαλούς χρήσης).

Τα δώρα είναι συνήθως μεγαλύτερης αξίας από εκείνα των κλασικών διαγωνισμών.

Υπάρχει περίπτωση να υφίστανται ειδικοί όροι, οι οποίοι αν υπάρχουν αναγράφονται στη σελίδα του κάθε διαγωνισμού.

Για κάθε τέτοιου τύπου διαγωνισμό υπάρχει η ένδειξη "Mailchimp" στην ανακοίνωση του διαγωνισμού στην αρχική σελίδα του cheapingchip contests, καθώς και στη σελίδα του διαγωνισμού.

Οι διαγωνισμοί Mailchimp ανακοινώνονται στην αρχική σελίδα του cheapingchip contests, όπως ακριβώς ανακοινώνονται και οι κλασικοί διαγωνισμοί. Η εκκίνησή τους ανακοινώνεται και με το newsletter. Δεν είναι απαραίτητο να υπάρχουν τρέχοντες διαγωνισμοί Mailchimp.


Συναγωνισμός

Ο συναγωνισμός δεν είναι κλήρωση.

Αντίθετα, περιλαμβάνει τη συμμετοχή πιστοποιημένων χρηστών μόνο, με αποστολή του έργου προς κρίση από τον διοργανωτή ή την cheapingchip.

Αντικείμενα είναι η φωτογραφία, το ανέκδοτο, η αστεία ιστορία, το πρωτότυπο slogan, το γραφιστικό αποτέλεσμα, το μονοσέλιδο διήγημα, το ποίημα, η ζωγραφική, κτλ.

Ανά τη βούληση του εκάστοτε διοργανωτή, υφίσταται η περίπτωση για online ψηφοφορία από χρήστες, με κίνητρο τη λήψη συμβουλών ή τη συμμετοχή σε διαγωνσιμούς ή την απόκτηση βραβείων.

Κάθε συναγωνισμός έχει ειδικούς όρους, οι οποίοι αναγράφονται στη σελίδα του συναγωνισμού.

Οι συναγωνισμοί ανακοινώνονται στην αρχική σελίδα του cheapingchip contests, όπως ακριβώς ανακοινώνονται και οι διαγωνισμοί. Η εκκίνησή τους ανακοινώνεται και με το newsletter. Δεν είναι απαραίτητο να υπάρχουν τρέχοντες συναγωνισμοί.

(Σημείωση : Tα παιχνίδια σε φυσικό χώρο αποτελούν συναγωνισμό, όμως δεν ανακοινώνονται στο website, αλλά στην κοινότητα Google+ του cheapingchip contests, καθώς και κάθε φορά δεν προσφέρονται δώρα, αλλά δύναται να προσφέρονται βραβεία ή/και εκπλήξεις-μικροδώρα.)

Δες για την πιστοποίηση χρήστη, τα πλεονεκτήματά της και πως μπορείς να κάνεις.


Διαφήμιση στο cheapingchip contests