cheapingchip

Υπηρεσίες marketing

Ηρώων Πολυτεχνείου 101-103

cheapingchip.marketing

 

διαγωνισμός ” cheapingchip ” — Α2

Κέρδισε μια έρευνα αγοράς!

Η έρευνα είναι πρωτογενής – θα χρησιμοποιήσει ερωτηματολόγιο και ρωτήσει άτομα απευθείας.

θα ρωτήσουμε άτομα είτε τυχαία στο δρόμο (ανάμεσα στο δείγμα-στόχο που έχουμε ορίσει κατά τον σχεδιασμό) είτε ανάμεσα στους επισκέπτες του χώρου της επιχείρησής σας (θα σας δείξουμε πως πως γίνεται και θα το κάνετε με άνεση από μόνοι σας).

Το δείγμα θα είναι του ύψους των 300 ερωτηθέντων, και οι ερωτήσεις (εκτός των δημογραφικών στοιχείων) θα είναι 5, με δυνατότητα επέκτασης – σε περίπτωση που κατά τη διαδικασία του σχεδιασμού αποφασίσετε ότι θέλετε να σχεδιάσετε μια μεγαλύτερη έρευνα.

Τον σχεδιασμό των ερωτήσεων θα τον κάνουμε σε συνεννόηση με εσάς και με χρήση της υπηρεσίας σχεδιασμού ερωτηματολογίου του SurveyMonkey. Και την ανάλυση θα την κάνουμε χρησιμοποιώντας εργαλεία γραφικής απεικόνισης στατιστικών δεδομένων.

Ο σχεδιασμός του ερωτηματολογίου περιλαμβάνει από 1 έως 3 ωριαίες συναντήσεις μας για συζήτηση, και η διάρκεια του σχεδιασμού είναι κυμαινόμενη και σε σχέση με τις δυνατότητές σας για τις συναντήσεις μας, και κατά ελάχιστο τις 2 εβδομάδες.

Η διάρκεια διεξαγωγής της έρευνας είναι 3 με 4 εβδομάδες. Και 2 εβδομάδες μέγιστα θα χρειαστούν για την παράδοση της ανάλυσης.

Η επιχείρηση θα λάβει όλα τα απαντημένα ερωτηματολόγια, καθώς και τα στατιστικά στοιχεία, τα σχετικά γραφήματα και κείμενο με την ανάλυση των αποτελεσμάτων.

Για να συμμετάσχετε θα πρέπει να είστε ένας πελάτης της cheapingchip – θα πρέπει να έχετε αποκτήσει οτιδήποτε από την cheapingchip. Κάθε πελάτης της cheapingchip έχει μια ίση ευκαιρία για να κερδίσει την έρευνα. Αν ο νικητής το επιθυμεί, το δώρο δύναται να μεταβιβαστεί σε επιχείρηση της επιλογής του.

Η διαδικασία εισόδου στον διαγωνισμό είναι αυτόματη. Κάθε νέος πελάτης ειδοποιείται για τη δυνατότητα εισόδου του στον διαγωνισμό, και αν δεν επιθυμεί να είναι συμμετεχόμενος τότε φυσικά και δεν είναι. Οι όροι χρήσης ανακοινώνωνται στον κάθε συμμετεχόμενο με τον τρόπο της τακτικής επικοινωνίας μας.

Ποιός ο λόγος σύνταξης μιας ενδεικτικής έρευνας;

* Θα πάρετε απαντήσεις σε ερωτήσεις που θα θέλατε να έχετε μια απάντηση από τον κόσμο ώστε να πάρετε τις καλύτερες αποφάσεις.

* Θα πάρετε αποτελέσματα τα οποία δεν είχατε σκεφτεί μέχρι τώρα ως εκδοχές δράσης, ώστε να αποφασίσετε στο μέλλον να εκκινήσετε μια βελτιωτική μεταλλαγή ενός και μόνο χαρακτηριστικού της επιχείρησής σας.

* Θα μπορέσετε να βασιστείτε στην άποψη του κόσμου για να εδραιώσετε αλλαγές που ως υπόθεση ακούγονται καλές για την επιχείρησή σας και τις οποίες ήδη σκέφτεστε να δοκιμάσετε.

* Θα έχετε μια βάση για να δρομολογήσετε πρακτικές όπως τιμολογιακή πολιτική, πωλήσεις και αύξησή τους, εξυπηρέτηση, μορφή του προσφερόμενου προϊόντος και υπηρεσίας σας, σε περίπτωση που κάποια από τις πρακτικές αντιλαμβάνεστε ότι παρουσιάζει κάποιο ελάττωμα ή υπάρχει κάποιο πρόβλημα και θα πρέπει να πάρετε αποφάσεις.

* Είναι ο πιο αξιόπιστος τρόπος (εκτός ίσως της μεθόδου της…εξαγοράς!) για να μεθοδεύσετε κάθε επίλυση προβλημάτων (problem solving -lnk) και με τον οικονομικότερο δυνατό τρόπο.

* Είναι με βεβαιότητα ο πιο σίγουρος τρόπος για να δοκιμάσετε αλλαγές, οι οποίες δεν θα σας κοστίσει να εφαρμόσετε όσο θα κόστιζαν συνεχείς επιδιορθωτικές κινήσεις με γνώμονα τη διαίσθηση και μόνο ή όσο ο χρόνος και το έξοδο της απόκτησης της συγκεκριμένης εμπειρίας και άποψης από την παρατήρηση μιας αλλαγής.

Η κλήρωση θα πραγματοποιηθεί στις 04/09/2017
στην cheapingchip.

Το αποτέλεσμα της κλήρωσης θα ανακοινωθεί στους συμμετεχόμενους τηλεφωνικά και με email.